Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji sistemi yeniden şekillenecek
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacağını belirterek kasımda Antalya'da düzenlenecek COP31'in...Devamı için tıklayınız
Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
Yorum Yaz