Bakan Kurum COP31 hedeflerini açıkladı: Enerji tüketiminin yüzde 35'i elektrikten karşılanacak

22.06.2026 1 dk okuma 2 görüntülenme
Bakan Kurum COP31 hedeflerini açıkladı: Enerji tüketiminin yüzde 35'i elektrikten karşılanacak

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, COP31 kapsamında elektrifikasyonu küresel gündemin merkezine taşımayı hedeflediklerini belirterek, "2035 yılına kadar nihai enerji...Devamı için tıklayınız

Kaynak

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!

Yorum Yaz