Bakan Kurum COP31 hedeflerini açıkladı: Enerji tüketiminin yüzde 35'i elektrikten karşılanacak
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, COP31 kapsamında elektrifikasyonu küresel gündemin merkezine taşımayı hedeflediklerini belirterek, "2035 yılına kadar nihai enerji...Devamı için tıklayınız
Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
Yorum Yaz